קורס איכות השירות
מסלול איכות השירות (45 שעות אקדמיות)
אודות
במציאות תחרותית ודינמית שבה נפתחים השכם וערב בתי עסק חברות וגופים המציעים מוצרים ושירותים דומים, לרוב איכות השירות היא זו שתכריע האם העסק ישרוד או ייסגר.
בקורס "איכות השירות" יועברו לסטודנטים מודלים עדכניים וטכנולוגיות מובילות לשימור לקוחות ולחוויית לקוח.
הסטודנטים יקבלו כלים ומיומנויות מעשיות לשיפור חווית העובד והלקוח בארגון, בניית תכניות פעולה פרקטיות לניהול השירות בעסק, התנסות בתכנון ויישום תכנית עבודה לשירות בעסק, מקונפליקט לשת"פ, קידום מכירה בשיטת "החגורה בקופה", פרואקטיביות במכירה דרך שרירותיות, שאלות והכוונות לקידום עסקאות ברשת, הצבת גבולות וכיוון הלקוח ליעד, איתור הצורך של הלקוח, ועוד.
הבוגרים יזכו
- בסיום הלימודים (בהצלחה) הסטודנט יקבל תעודה מטעם מכללת פרו
קהל היעד
- נותני שירות כגון מוכרנים, מלצרים, עובדים בנקודות מכירה וכדומה
- קול סנטר
- עובדי הסקטור הציבורי כגון עובדי עיריות, משרדי ממשלה וכו'
תנאי קדם
- תעסוקה בתחומי השירות
- 11 שנות לימוד